Tilbakemelding fra Oslo Delphi Clubs pizzakveld
Message Board › Tilbakemelding fra Oslo Delphi Clubs pizzakveld
| Kjetil Korsveien |
|
|
Group Organizer Oslo, NO |
Hei alle sammen!
Det var veldig en veldig hyggelig kveld og jeg vil rette en spesiell takk til Knut Eriksen for hans glimrende foredrag. Når det gjelder lokalet så var det nok ikke det beste og servicen der var langt under pari. Lite trolig at vi kommer til å benytte dem igjen. Det var hyggelig å snakke med dere og fikk masse tilbakemeldinger både ris og ros (slik det skal være). Tilbakemeldingen jeg har har tenkt å gi videre til CodeGear er: 1. Hjelpesystemet er fremdeles for dårlig. Det er raskere å Google enn å trykke F1. Det krasjer ofte, har lite utdypende informasjon og man er ofte i tvil om hvilket programeringsspråk man leser hjelpefilen for. 2. Medlemmene av ODC er også bekymret over hva som gjøres for å rekruttere ungdommmen til Delphi miljøet. Hjelpesystemet gjør det heller ikke enklere å sette seg inn i Delphi. Her kom det fram masse forslag, post de gjerne i denne tråden. Det ble også snakket en del om synligheten av Delphi på internett og andre fora for utviklere. Her ønsker jeg å spille ballen tilbake til ODC medlemmer. Hva kan du gjøre for å gjøre Delphi mer synlig og kjent? Kan du f.eks. bidra på Wikipedia og nettforaer for utviklere? |